×

Registrace

Informace o profilu

Přihlašovací údaje

nebo se přihlásit

Musíš zadat jméno
Musíš zadat příjmení
First name is not valid!
Last name is not valid!
This is not an email address!
Musíš zadat e-mailovou adresu
This email is already registered!
Detekován robot, účet nevytvořen.
Musíš zadat heslo
Enter a valid password!
Please enter 6 or more characters!
Please enter 16 or less characters!
Passwords are not same!
Musíš souhlasit s obchodními podmínkami
Špatně zadaný email nebo heslo

Zboží nesplnilo má očekávání, co teď?

Pokud zboží nesplnilo tvé očekávání, můžeš jej do 30 dnů ode dne doručení vrátit bez udání důvodu a my ti vrátíme peníze převodem na účet.

JAK VRÁTIT ZBOŽÍ:

Zvol si jednu z následujících možností pro zaslání zboží na reklamační oddělení:

1. Vrácení pomocí kurýrní služby

Přes Českou poštu

  1. Za vrácení přes Českou poštu zaplatíš podle zvolené metody vrácení od 49 Kč. (U bronzových, stříbrných a zlatých účtů je tato služba zdarma)
  2. Pro vrácení zboží pokračuj podle pokynů zde.
  3. K pečlivě zabalenému a nepoškozenému zboží přilož vyplněný formulář.
  4. Po přijetí balíčku na reklamačním oddělení vrátíme peníze nejpozději do 14 dnů zpět na Tvůj účet.

Přes Zásilkovnu

  1. Vrácení přes Zásilkovnu je za poplatek 49 Kč. (U bronzových, stříbrných a zlatých účtů je tato služba zdarma)
  2. Službu můžeš využít pouze pokud jsi své zboží objednal přes Zásilkovnu a jen na pobočce, která je zároveň podacím místem.
  3. Pokračuj podle pokynů zde.
  4. K pečlivě zabalenému a nepoškozenému zboží přilož vyplněný formulář.
  5. Po přijetí balíčku na reklamačním oddělení vrátíme peníze nejpozději do 14 dnů zpět na Tvůj účet.

Přes GLS

  1. Služba je za poplatek 99 Kč. (U bronzových, stříbrných a zlatých účtů je tato služba zdarma)
  2. Objednej si kurýra společnosti GLS zde.
  3. K pečlivě zabalenému a nepoškozenému zboží přilož vyplněný formulář.
  4. Po přijetí balíčku na reklamačním oddělení vrátíme peníze nejpozději do 14 dnů zpět na Tvůj účet.

2. Zaslání reklamace pomoci vlastního způsobu dopravy

  1. Reklamované zboží společně s vyplněným reklamačním  formulářem zašli na adresu: Reklamace, X-Trader.cz  s.r.o., Na Nábřeží 1459/8A, 736 01 Havířov-Město.
  2. V případě jakýchkoliv nejasností se obrať na naše reklamační oddělení na emailu reklamace@ombre.cz, případně na tel. čísle +420 228 886 535 (pondělí-pátek, od 9:00 do 15:00).
  3. Spodní prádlo nelze z hygienických důvodů vyměnit ani vrátit.

Peníze za zboží Ti zašleme na bankovní účet co nejdříve, nejpozději však do 14 dnů od přijetí reklamace.

Vrácené zboží musí být v nepoužitém stavu.

Spodní prádlo nelze z hygienických důvodů vyměnit ani vrátit.

 

Máš nejasnosti nebo upřednostňuješ telefonický kontakt? Jsme ti k dispozici na telefonním čísle +420 228 886 535 každý pracovní den (pondělí-pátek) od 9:00 do 15:00 a rádi poradíme.

 

Pozor,

bohužel si náš nový systém nepamatuje
tvé staré heslo, ale nezoufej!

Nové heslo ti dorazí v informačním e-mailu.