×

Registrace

Informace o profilu

Přihlašovací údaje

nebo se přihlásit

Musíš zadat jméno
Musíš zadat příjmení
First name is not valid!
Last name is not valid!
This is not an email address!
Musíš zadat e-mailovou adresu
This email is already registered!
Detekován robot, účet nevytvořen.
Musíš zadat heslo
Enter a valid password!
Please enter 6 or more characters!
Please enter 16 or less characters!
Passwords are not same!
Musíš souhlasit s obchodními podmínkami
Špatně zadaný email nebo heslo

Reklamace do 14 dní po obdržení zásilky

Pokud Ti dorazilo zboží poškozené, v jiné velikosti nebo je jakkoliv nevyhovující, během prvních 14 dní je můžeš nebo vrátit.

 

V případě, že chceš zboží vrátit a získat zpět peníze, prosím pokračuj ZDE.

Reklamace po 14 dnech od obdržení zásilky

ZÁRUČNÍ DOBA

Záruční lhůta na veškeré zboží je 24 měsíců ode dne převzetí zboží kupujícím. Záruka je poskytována na skryté vady materiálu (výrobní vady), které nebyly viditelné při zakoupení zboží.

ZÁRUKA SE NEVZTAHUJE NA

  • Mechanické poškození, které vzniklo po převzetí zboží
  • Opotřebení zboží vlivem jeho používání
  • Závady, které vznikly zacházením se zbožím v rozporu s návodem k použití, pokyny pro uživatele nebo v rozporu s obvyklým užitím, dále neodborným zacházením, obsluhou nebo zanedbáním péče o zboží.

JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI

Zvol si jednu z následujících možností pro zaslání zboží na reklamační oddělení:

1. Objednání kurýra GLS (cena 99,- Kč)

  • Objednej si kurýra společnosti GLS zde. Ten si pro zásilku přijede na tebou zvolenou adresu.
  • K pečlivě zabalenému zboží přilož vyplněný formulář.
  • Po přijetí balíčku na reklamačním oddělení reklamaci  posoudíme a budeme tě kontaktovat.

2. Zaslání reklamace pomoci vlastního způsobu dopravy

  • Reklamované zboží společně s vyplněným reklamačním formulářem zašli na adresu: Reklamace, X-Trader.cz  s.r.o., Na Nábřeží 1459/8A, 736 01 Havířov-Město.

V případě jakýchkoliv nejasností se obrať na naše reklamační oddělení na emailu reklamace@ombre.cz, případně na tel. čísle +420 228 886 535.

Spodní prádlo nelze z hygienických důvodů vyměnit ani vrátit.

Reklamace osobně

I na našich výdejních místech můžeš zakoupené zboží reklamovat. Po vyplnění reklamačního formuláře bude zboží odesláno zpět na sklad a do 14 dní budou peníze zaslány zpět na tvůj bankovní účet (na výdejnách peníze v hotovosti nevracíme).

Závěrečná ustanovení

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku) a jsou nedílnou součástí obchodních podmínek.

Tento reklamační řád nabývá platnosti dne 1. února 2019 a ruší veškerá předchozí ustanovení a zvyklosti v souvislosti se zárukou na zboží a reklamačním řízením.

Společnost X-Trader.cz s.r.o. si vyhrazuje právo na změny tohoto reklamačního řádu bez předchozího upozornění.

Ještě stále neznáš odpověď na svou otázku?

Pak si můžeš prohlédnout nejčastější dotazy, které pro tebe pečlivě uchováváme TADY. Nebo se můžeš obrátit na naši zákaznickou podporu ZDE.

Pozor,

bohužel si náš nový systém nepamatuje
tvé staré heslo, ale nezoufej!

Nové heslo ti dorazí v informačním e-mailu.