×

Registrace

Informace o profilu

Přihlašovací údaje

nebo se přihlásit

Musíš zadat jméno
Musíš zadat příjmení
First name is not valid!
Last name is not valid!
This is not an email address!
Musíš zadat e-mailovou adresu
This email is already registered!
Detekován robot, účet nevytvořen.
Musíš zadat heslo
Enter a valid password!
Please enter 6 or more characters!
Please enter 16 or less characters!
Passwords are not same!
Musíš souhlasit s obchodními podmínkami
Špatně zadaný email nebo heslo

Poštovné

Ceny dopravy a platby

DOPRAVCE POŠTOVNÉ A BALNÉ VČETNĚ DOBÍRKY
Kurýr GLS 99 Kč
Česká pošta 99 Kč

 

Všichni naši věrní zákazníci mají na nákupy slevy! Chceš patřit mezi ně? Získej více informací o věrnostním programu ZDE.

Uvidíš, že stačí opravdu málo a dostaneš se do světa výhod, ze kterého se Ti už nebude chtít odejít.

 

Dodací lhůta

Vše máme skladem. Objednávky přijaté v pracovní dny do 11:00 odesíláme následující pracovní den, objednávky po 11:00 odesíláme za dva pracovní dny. Víkendové objednávky odesíláme v úterý. 

Přeprava zásilky pak trvá v naprosté většině případů 1 pracovní den.

 

Způsoby doručení

ČESKÁ POŠTA - BALÍK DO RUKY

  • Standardní doručovací doba: do 24 h od podání balíčku.
  • V případě, že se nepodaří doručit zásilku v řádném termínu, je na poště uložena 7 pracovních dní (do poštovní schránky bude vložena výzva k vyzvednutí balíčku).
  • Informativní SMS a e-mailová zpráva o odeslání zásilky, termínu doručení zásilky a blížícím se konci úložní doby zásilky.
  • V případě nevyzvednutí zásilky se balíček po uplynutí 7 pracovních dní vrací zpět k nám.
  • Možnost změny dispozice balíčku. Služby změna termínu doručení, uložení balíčku na poště, přeposlání balíčku na jinou poštu a prodloužení úložní doby jsou zdarma. Změna doručovací adresy po vyexpedování balíčku je zpoplatněna.
  • Prodávající nezodpovídá za prodlevu, která vznikla cizím zaviněním.

KURÝRNÍ SLUŽBA GLS

  • Standardní doručovací doba: do 24 h od podání balíčku.
  • V případě, že se kurýrovi nepodaří doručit zásilku v řádném termínu, pokusí se automaticky o doručení zásilky v dalších dnech.
  • Po telefonické konzultaci s kurýrem možná změna termínu a místa dodání zásilky.

 

  • Informativní SMS a e-mailová zpráva o odeslání zásilky a termínu doručení zásilky.
  • V případě nedoručení zásilky se balíček po uplynutí 6 pracovních dní od 1. pokusu o doručení vrací zpět k nám.
  • Prodávající nezodpovídá za prodlevu, která vznikla cizím zaviněním.
  • Při převzetí balíčku lze platit platební kartou.

Možnosti platby

DOBÍRKA

  • Platba při převzetí zboží od dopravce (poštovního doručovatele nebo kurýra).

 

Ještě stále neznáš odpověď na svoji otázku?

Pak si můžeš prohlédnout nejčastější dotazy, které pro tebe pečlivě uchováváme TADY. Nebo se můžeš obrátit na naši zákaznickou podporu ZDE.

Pozor,

bohužel si náš nový systém nepamatuje
tvé staré heslo, ale nezoufej!

Nové heslo ti dorazí v informačním e-mailu.