×

Registrace

Informace o profilu

Přihlašovací údaje

nebo se přihlásit

Musíš zadat jméno
Musíš zadat příjmení
First name is not valid!
Last name is not valid!
This is not an email address!
Musíš zadat e-mailovou adresu
This email is already registered!
Detekován robot, účet nevytvořen.
Musíš zadat heslo
Enter a valid password!
Please enter 6 or more characters!
Please enter 16 or less characters!
Passwords are not same!
Musíš souhlasit s obchodními podmínkami
Špatně zadaný email nebo heslo

FAQ - Nejčastější dotazy

Co když mi oblečení nebude velikostně sedět?

Pokud bude zboží vráceno kompletní, v původním stavu a nebude jevit známky opotřebení a používání, výměna by neměla být jakýkoliv problém. K vrácenému zboží musí být přiložen vyplněný reklamační formulář. Zboží NEZASÍLEJTE na dobírku, nebude přijato.

 

Co když se mi zboží nebude líbit?

Kupující má nárok na odstoupení od kupní smlouvy do 30 dní od přijetí zboží bez udání důvodu. V takovémto případě prosím navštivte tento odkaz, kde najdete veškeré informace a způsoby vrácení zboží.

 

Kdy mi objednané zboží dorazí?

Při objednávce na dobírku je standardní doba dodání 2-3 pracovních dní.

 

Kde naleznu fakturu k dodanému zboží?

Faktura za objednané zboží Vám bude doručena na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce v den doručení zboží. Pokud se tak nestane nebo požadujete fakturu v tištěné podobě, kontaktujte nás na e-mailové adrese info@ombre.cz.

 

Prodáváte i i jiné zboží, než je vystaveno na e-shopu?

Ne, všechno zboží, které je skladem, je zobrazeno na e-shopu.

 

Co když mi zboží dorazí poškozené?

V případě, že Vám bude zboží doručeno jakkoliv poškozené, bezodkladně jej zašlete zpět společně s vyplněným reklamačním formulářem a my Vám obratem zašleme nové.

Velkoobchod

V případě zájmu o velkoobchodní spolupráci nás prosím kontaktuje na adrese velkoobchod@ombre.cz

Pozor,

bohužel si náš nový systém nepamatuje
tvé staré heslo, ale nezoufej!

Nové heslo ti dorazí v informačním e-mailu.